follow me =)

Ahad, 12 Februari 2012

kacang pool vs ikan bakar


9 Februari 2012...

 Aku dan housemate pergi makan di "Kedai Kopi Kawan".. Dengar-dengar kacang pool sedap di sana... dan juga sangat terkenal bagi orang johor... Tapi aku sebagai orang johor, tidak pernah dengar pula kacang pool tu.. Makanan yang simple, sesuai untuk makan pagi atau malam.. Ada kacang, telur dan roti... Pertama kali makan memang sedap!! char kuew teow pun sedap jugak.. 

Kedai Kopi Kawan~~
Kacang Pool

11 Februari 2012...

Hari ini, aku pergi melaka kerana hantar barang-barang aku yang banyak gila tu.. Hantar sikit-sikit ke kampung, biar barang yang penting je yang tinggal.. senang aku nak berpindah randah nanti... Lepas hantar barang, kami pun makan di umbai... semua sekali dalam RM40++ untuk dua orang...

Jeti ke Pulau Besar

udang masak tepung

lala masak sambal, ikan kerapu masak 3 rasa

noted : thanks temankan saya =)..

0 comments:

Catat Ulasan