follow me =)

Rabu, 24 Ogos 2011

samsung galaxy s i9003

Yeahhh.. akhirnya aku tergoda dengan bai untuk beli nset baru iaitu samsung galaxy s (i9003)... Aku bab handphone memang aku lemah skit.. tak boleh tahan kalau tengok ada handphone canggih2 nie... tapi aku beli based on kemampuan aku je la.. kumpul duit semata untuk beli nset wakakaak.. tapi nset ni mmg tidak dijangka akan di beli oleh aku.. aku dah tahan diri je supaya aku tak beli nset baru.. maklumlah nset c6 yang aku pakai sebelum ini memang ok, puas ati dan apa yang aku nak guna kt nset tu memang ada... Aku beli nset samsung ni pun sebab memory card aku tu rosak pulak... rosak semasa aku test-test nset kat PERTAMA iaitu semasa bai hendak beli nset kat ctu.. Sakit hati juga la... org kedai tu buat tak tau je... Kedai nset kat pertama ni kalau nak beli kena berhati-hati dan make sure bawa orang yang pakar sebab kalau tidak memang kena tipu bulat-bulat... 
Samsung galaxy s i9003
RM1230 + Memory card RM30
p.s : best sgt nset ni =)... ok, dah tiba masa memasak untuk berbuka... jomm masakk...=)

0 comments:

Catat Ulasan