follow me =)

Jumaat, 19 Ogos 2011

manik di hari raya ~~~

Mula-mula kawan sekerja bersemangat hendak jahit baju maklumlah bila nampak kak ti menjahit manik sendiri..Sekali tengok macam senang tapi bila buat sendiri memang menguji kesabaran di bulan ramadhan =)... Aku mula-mula tidak berniat hendak jahit manik cuma saja je ikut cikmun pergi beli manik.. cikmun dan farah yang bersemangat sekali. Ajah pun ikut sekali. Semasa hendak pilih manik tu memang susah juga la sebab kaler baju dalam samar-samar diingatan.. Aku apa lagi, main beli je.. Dengan harapan kaler nya masuk dengan kaler baju aku.. Bila balik rumah, aku matchingkan kaler manik dengan baju.. alhmdllh.. kalernya masuk sangat-sangat... Aku pun mulakan menjahit selepas habis solat terawih... Ni la hasilnya... =)..

step pertama ~~

step kedua ~~

finally step ketiga ~~

p. s : Saje-saje letak manik kerana terpengaruh kawan sekerja hehehe.. buat sesimple yang boleh... =)

0 comments:

Catat Ulasan