follow me =)

Rabu, 22 Jun 2011

mesin jahit vs mesin basuh...

Dear Blogger..

Dua-dua mesin ini aku memerlukan.. Satu untuk menjahit baju dan satu untuk membasuh baju yang telah dijahit.. Aku teringin sangat nak beli mesin jahit.. mesin basuh pulak keperluan aku untuk basuh baju aku yang menimbun itu.. Sungguh tidak larat untuk aku basuh secara manual.. Ada sesiapa yang hendak bagi aku mesin basuh?? mesin jahit?? bestnya kalau tiba-tiba depan rumah mesin basuh dan mesin jahit... Aku decide hendak beli mesin basuh dulu... Mesin jahit aku ketepikan dulu sementara tunggu bulan julai.. harap-harap bulan julai dapatla durian runtuh itu..wwweeeee =).. Hari khamis ni dalam perancangan, aku akan beli mesin basuh di kajang.. murah harganya dan juga free delivery...

Mesin basuh Samsung 7kg bakal aku beli =)
p/s : ati menjadi sedih bila memikirkan tentang kerja.. asal terpk mesti terpk TM... =(

0 comments:

Catat Ulasan