follow me =)

Rabu, 22 Jun 2011

Mesin jahit - Brother XL-2630 vs Brother LS-2160

Dear Blogger,

Cut cost...
Perbezaan antara Brother XL-2630 dan Brother LS-2160

                                                   XL-2630         LS-2160
1. Harga                                      RM799           RM599
2. Sound Level                            Silent               Normal
3. Automatic Needle Threading   Semi-Auto       None
4. Quick Set Bobbin                   Yes                  No
5. Build in Stitches                       25                   14
6. Case/Cover type                     soft case          None

Setakat ini ada 6 perbezaan je yang dapat aku cari... Tidak tahu lagi samada nak beli XL atau LS... Hati memang hendak beli XL tapi duit  rasanya cukup untuk LS.. Kalau mengikut kegunaan, aku just guna jahit lurus dan lubang butang sahaja.. Akan aku fikir-fikirkan yang mana patut aku beli.. Memang nak kena cut cost.. Aku memerlukan mesin jahit untuk mengisi masa lapang aku selepas kontrak kerja aku habis...


p/s : tak sabar nak tunggu akhir bulan 7... Perlukahhh??

0 comments:

Catat Ulasan