follow me =)

Selasa, 7 Jun 2011

Baju melayu cekak musang...

Dear Blogger...

Baju Melayu Cekak Musang

Sekarang aku tengah mencari-cari nota atau demo untuk membuat kolar cekak musang bagi baju melayu. Aku ada juga dapat nota dari mygfl tapi bab kolar aku tidak dapat hendak tangkap apa yang dia hendak beritahu. Aku tidak dapat nak gambarkan cara dia jahit kolar dan ukurannya tak dapat nak masuk akal aku. Mungkin aku perlu demonya. Siapa ye yang aku perlu minta pertolongan. Kak tie?? emm..jauh plak nak pergi kesana mnta pertolongan, tp dia ada btau kalo nak ditunjukkan leh datang rumah dia. Mak?? Aku rasa nak tak berapa sangat sebab baju melayu ayah aku, mak akan bagi jiran untuk jahit kolarnya. Mungkin mak boleh tunjuk ajar serba sedikit kot. Tunggu hujung minggu ini.

Baju Melayu Teluk belanga
Kalau baju melayu teluk belanga dah lama siap baju melayu tu sebab ada basic jahit baju kurung.. Mungkin sedikit susah sebab ada kocek depan..
p/s : Kepada sesiapa yang leh tolng, PM saya ye.. Tk.

notakakiku : Malasnya aku nak buat kerja ni.. Alhamdllh, aku puasa hari ni...

0 comments:

Catat Ulasan