follow me =)

Isnin, 21 Mac 2011

Tarikh-tarikh penting DPLI

Dear Blogger,

Sekadar ingatan untuk kawan-kawan dan juga diri aku.... Aku ada mohon tetapi syarat-syarat khas kemasukan agak tidak sesuai dengan kos tapi aku berminat memasuki bidang Ekonomi Rumah Tangga. Mungkin ini totally berbeza dari kos yang aku pelajari sebelum ini tapi ini adalah salah satu minat aku.. Semoga aku mendapat berita gembira... Amin.

Tarikh Tutup Permohonan dan Kemaskini Borang Online DPLI : 14 Mac 2011 (Isnin)
Tarikh Tutup hantar salinan borang dan salinan sijil-sijil ke Universiti pilihan (IPTA) : 18 Mac 2011 (Jumaat)
Semakan panggilan menduduki Ujian MEdSI boleh dibuat di web Majlis Peperiksaan Malaysia di http://www.mpm.edu.my/ mulai 22 April 2011 (Jumaat).
Tarikh Ujian MEdSI adalah pada 30 April 2011 (Sabtu).
Sila ambil perhatian dan simpan tarikh-tarikh tersebut. Sebarang perubahan dan maklumat lanjut akan dimaklumkan di : http://myadha.com
Sumber dari myadha.com

notakakiku : all the best u u ols..=)

0 comments:

Catat Ulasan