follow me =)

Khamis, 10 Mac 2011

adobe photoshop workshop...

Dear Blogger,

Dua hari aku tiada di opis kerana kursus photoshop... Suka sangat2 sebab dapat menghadiri kursus tersebut.. dah lama nak belajar.. akhirnya dapat juga aku blaja walaupun hanya dua hari... Aku dah reti sikit2 edit gmbar.. expose gambar dan macam2... cuma aku takde softwarenya... pasni nak beli plak software nya... kena practice selalu.. nnti baru ingat...

Hasilnya akan aku upload gambar.. Sekarang, gmbar nya tiada.. aku simpan kt kawan aku sebab pendrive aku tak leh guna plak...

notakakikukeko : still berasa sedih... kadang2 rasa menyesal, masih menerima sedikit demi sedikit... Ya Allah berilah aku kekuatan  dan aku redha diatas ketentuan Mu... Semoga ada hikmah di sebalik kejadian.. aminnn...

0 comments:

Catat Ulasan