follow me =)

Isnin, 28 Mac 2011

mengadap...

Dear Blogger,

Mengadap...
1. Hari-hari mengadap komputer membuatkan aku agak busan dan tidak tahu nak buka apa lagi..=)
2. Hari-hari mengadap baju kurung yang sama membuat aku agak busan nak pakai baju yang sama... 
3. Hari-hari mengadap kerja yang sama
4. Hari-hari mengadap tengok perangai yang sama... kusut kepala aku...
5. Hari-hari mengadap blog yang sama membuatkan aku banyak menulis blog =) sama seperti aku kerja di TM hahahhaa...
6. Hari-hari mengadap makanan yang sama... fastfood..nasi..ayam..mee.. Dalam tak sedar, selama 26 tahun makan benda yang sama =).. Makan untuk hidup =)
7. Hari-hari mengadap muka kamu =)...
8. Hari-hari memberi kata-kata kepada kamu
9. Hari-hari perasaan bercelaru... Mohon pada MU ketenteraman jiwa. amin..
10. Hari-hari cikgu men bola... eh.. hilang sudah perkataan mengadap...

Apa yang di maksudkan dengan 'tiada perancangan'
- Leh ngadap komp selalu..
- Leh bermain2 selalu...
- Suka hati nak wat pape...
- Suka hati nak menulis dalam blog..
- Suka hati aku la... heheehe..

notakakiku : apala yang aku mengarut nie.. =)

0 comments:

Catat Ulasan