follow me =)

Isnin, 18 Januari 2010

past is past.. present is presentance..


Salam 1Malaysia...

Okla.. skrang aku malas dah nak pk sal dia... Sekarang ni aku tgh mencari rumah2 lagi.. nak cari sekarang macam awal sgt sbb nak masuk awl bulan 3.. so ada sebulan lagi.. harap2 dapatla umah yg selesa skit dan juga harap takde masalah lagi sal umah sewa nie.. tension je, asal pindah umah je mesti ada je masalah.. agaknye aku ke punca masalah nye??? wakakkakaka... 

Arini aku seperti biasa, duk wat keje ngadap komputer.. sekali-sekali aku baca2 blog yg lawak2 tuk hilangkan boring.. Semalam aku baru je balik dari johor.. penat juga la pergi ari jumaat balik ari ahd.. ari sabtu je aku ada masa sepenuhnya di rumah.. aku tak kisah daripada duk umah sewa tu.. 

Emm..seminggu ni aku hangin ngn pakwe aku.. rs nak marah je dia tu.. geram pun ada.. merajuk ngn dia.. tak tnye pape pun kt dia tp dia tnye aku jawabla... aku rs, selagi  tak jumpe dia n dia tak terus trg ngn aku, selagi tu la aku hangin ngn dia.. kadng2 terpk juga, sian dia melayan kerenah aku.. tp dia tetap sbar ngn kerenah aku.. tu sebb aku syg dia.. Dah lama tak jumpe, terasa rindu pun ada kt dia.. tp kena kuat kan semangat.. takkan merajuk2 nak ajak jumpa plak.. nnti tak jadila merajuk namanya.. so kena tunggu je la dia jumpa aku tu pun kalo dia nak jumpa aku.. emm..bosan pun ada kalo merajuk nie.. tak leh nak msg selalu ngn dia.. kadang2 nak ilngkan gian msg tu, aku msg ngn kawan2 aku.. satu tahap tu, aku msg kt semua no dalam nset aku nie.. tp last2 aku tak terlayan.. heheheh... Aku ni kuat merajuk, tak tau la kenapa aku nie kuat merajuk.. aku jeles kot.. emmm..pape pun, aku harap aku ngn dia berkekalan sampai ke jinjang pelamin.. aku dah malas dah nak cari yg lain.. dia la buah hati jantung aku.. kalo takde dia, aku tak kawen la jadinye sbb nye aku malas nk cari lain kecuali org cari aku hehehehe.. tp kalo umur dah lanjut nie, sapela nak kt kita nie.. kalo lelaki tu takpe jgk, dia tua pun mengaku muda eheheh...
K la.. Aku doakan korg berbahagia juga bersama org yg tersayang.. Moga sampai ke jinjang pelamin dan akhir hayat..  amin.. amin.. 

2 ulasan:

  1. yup majuk je.. erm.. aku pun kuat majuk..... erm ntahla.. ppn mgkin more sensetive berbanding lelaki... huhuhu

    BalasPadam
  2. emm..tula.. ppuan more sensitive than lelaki..

    BalasPadam