follow me =)

Rabu, 13 Januari 2010

Nenek dah datang...

Salam 1Malaysia...

Wakakakaka... Aku dah tersalah anta msg.. nak hantar pada kawan aku jap lagi terhanta pd org yg nk dikatakan tu..hahahahah.. Sorryla pada dia jikalau dia terasa.. bukan nak mengata tp cmtu la kitorg bayangkan.. Membebel+maki hamun je keje dia jika balik umah tu.. manela tak di panggil n-e-n-e-k..
Minta maaf banyak2,bukan disengajakan tp tgh geram+sakit ati punya pasal.. At least buatla perbincangan ngn kitorg, dah tentu duk 1 rumah.. mestila ada toleransi nye.. Ni ikut suka hati je..
Msg yg aku nak bagi kt kawan aku tapi terbagi kt org nye : xxx, semalam nenek datang halau kitorg..
Hahaha..tu la yg aku tulis... manala org tu tak naik angin lagi, maaf la ye..terlepas kata.. okla tu, aku mengumpat depan2, bukan belakang2.. hehehe.. maaf ye..
Tak lama lepas tu, dia datang rumah.. tak tau la, dia anta ape tah.. asal dtg je mesti bawa org lain.. sape tah.. bukannye nak kenalkan ke kt kitorg.. pastu siap bagi kunci kt org tu lagi,pastu masuk rumah sesuka hati siap leh kemas2+mop bilik yg kosong plak tu.. Yang aku peliknya, bayar sewa 7 org je tp tiba2 je org tu leh masuk kemas2+mop2 bilik tu sesuka hati.. bukannya nak suruh salah satu dari 7org tu duk kt bilik tu.. manela kitorg tak hangin.. Tau la kitorg ada bw gak kwn2 masuk umah,tido kt umah tu tp kitorg ada btau n kenalkan pada semua... Kira kita ni tahu lagi la adap2 nak masuk rumah tp dia ......... ???
Yang lawaknya.. masa dia nak balik tu, kawan aku kata dia cakap : kalau ada tak puas hati btau, jgn nak panggil nenek2 plak...
Wakakakaka..sorry la kak.. dah terlepas kata(msg) , nak wat cmne... mungkin dia simpan msg tu smpai bila2 kot.. nk tunjukkan kt org lain yang aku nie jahat sgt, takde adap, blaja tinggi2 tp tak tau nak pk huhuhu... whateverla dia nak cakap+maki ape pun, ada aku kesah?? Ape yang penting?? KERJASAMA.. hehehe..
Semalam plak,dia datang lagi.. aku plak sorg2 kt ruang tamu tu.. nasib baikla,time tu aku aru je buka laptop n layan fb,ym dan lain2.. Dia masuk2 je terus cakap : Haa..nenek dah datang nie, ada pape yg tak puas ati?? Pasni takyah la nak msg2 ke ape ke...
Huhuhu..lebih kurang cmtu la dia cakap... Aku ape lagi.. dgn selamba je aku tak layan dia cakap, trus aku layan ym aku..layan fb aku.. pastu aku dgr2 dia membebel2 ape tah kt dapur/bilik belakang tu, aku ape lagi.. dengan pantasnye aku amik headphone untuk aku dgr lagu di laptop.. aku buka sound kuat2 sampai aku tak dengar sepatah ape pun,yang aku dgr hanya lagu.. kakakaka..aman aku duk situ.. Seriously aku cakap, ni la first time aku lakukan cmtu.. aku pun tak tahu knp, mybe aku tak tahan ngn perangai dia yg dewasa sgt tu... Sampai kan marah kt kitorng, kunci pintu yg dimaki hamunnya... ish2..sabar je la...

Aku malas la nk berperang mulut nie,wat aku sakit hati je.. biarla dia sorg2 je yg sakit sndr sbb dia yg create masalah tu sndr..

Emm..ni sekadar luahan rasa aku je.. sebelah pihak sahaja.. so tak kisah sesiapa yg nak menilai atau tidak..

2 ulasan:

  1. kasihan nye! kakak tu ketua rumah ke?

    BalasPadam
  2. eemmm..tak tau la dia ketua rumah or tak... huhuhu

    BalasPadam