follow me =)

Ahad, 8 April 2012

penghargaan

penghargaan =)
Tak sangka aku dapat komen daripada penulis novel Ismi Fa Ismail untuk bagi penghargaan kepada aku.. Mesti ramai yang tidak pernah dengar penulis ini kan tapi novel nya memang aku suka.. Setakat ini dia baru terbitkan 2 novel iaitu 'Hidup,Cinta, Takdir' dan satu lagi novel 'Mistika Lagenda'. Dua-dua novel ini, aku ada tulis dalam blog ni iaitu Hidup, Cinta, Takdir - Ismi Fa Ismail dan Mistika Lagenda. Kedua-duanya aku suka... Banyak pengajaran dan motivasi yang ada dalam cerita tersebut..

muka depan novel tersebut =)

Ini komen yang aku dapat :
" Salam buat pemilik blog. Saya Ismi Fa Ismail, penulis novel HIDUP CINTA TAKDIR. Terima kasih sbb buat review yg best ttg novel ni. Sebagai tanda penghargaan, saya nak hadiahkan novel terbaru saya yang bertajuk CINTA Out of This World. Tlg email pd saya nama penuh, nombor telefon dan alamat utk saya poskan novel tu. Ni email sy.
ismifaismail@yahoo.com

Terima kasih byk2... ;D " 

p/s : tak sabar nak tunggu novel tu.. sukar untuk aku percaya... =).. Mungkin dah dapat novel barulah aku percaya kot =)...

0 comments:

Catat Ulasan