follow me =)

Selasa, 3 April 2012

akad nikah

abah, syam, linda dan emak

kami semua

Alhamdulillah selamat sudah akad nikah abang aku yang sulung... Selamat pengantin baru buat Syam & Linda.. Semoga berbahagia sampai bila-bila...

pesta kasut
Ina dan fizul datang hari khamis dalam jam8 malam.. Sampai saja di sini, ina ambil aku untuk pergi ke Alamanda untuk beli baju fizul dan juga iman.. Tidak banyak kedai yang kami pusing, hanya cold storage dan juga parkson saja sebab sedar-sedar parkson dah tutup lampu.. menandakan hendak tutup kedai dah..
Keesokan pula dan kebetulan kelas aku dibatalkan sebab miss radha tidak sihat.. Jadi kami pun pergi berjalan ke PWTC untuk melihat pesta kasut antarabangsa.. urrmmm..tak berapa best sebab tidak banyak kasut yang bersesuaian dengan bajet aku huhhuhu.. Ada kasut yang kreatif, kasut yang glamour dan macam-macam kasutla...
pameran kasut kreatif : kulit kerang
pameran kasut kreatif : ..
Esoknya pula, kami sekeluarga berjalan dari pagi sampai ke malam. Pagi-pagi kami terus pergi ke surau al-falah di damansara untuk majlis akad nikah abang aku. Selesai semua dalam pukul1 juga la.. Selepas itu, kami terus pergi ke shah alam hantar barang kepada adik aku. Selepas hantar, kami pergi ke rumah pengantin pula.. Tiba di sana dalam pukul2 petang dan kami berehat-rehat sebentar sehingga pukul 3 lebih.. Selepas itu, kami singgah rumah pakcik di kapar.. kami makan-makan, borak-borak sampaila pukul8 malam... Selepas itu, kami hantar faizal pula ke rumah dia di gombak.. sampai dalam pukul9 lebih dan singgah sebentar. Balik dari rumah faizal dalam pukul10 lebih dan terus balik ke rumah aku melalui highway MEX.. tak larat dah nak ikut jalan biasa, mesti jem punya. Jadi aku decide ikut highway MEX.. memang tak banyak kereta dan tol cuma RM1.30 dan RM2.50... Bolehla daripada mengadap jem lama-lama...

0 comments:

Catat Ulasan