follow me =)

Khamis, 1 Mac 2012

one step again

sumber : google..


Hari ini bermulanya perjalanan baru ku dalam menceburi dunia kerjaya... Apa yang penting aku kena berusaha dan terus berusaha... Semoga pengalaman kerja aku sebelum ini dapat membantu aku dalam pencarian kerja baru... Ya, aku redha dengan ketentuan-Mu dalam mencari rezeki.. Mungkin aku perlu lebih berusaha bagi mencapai pekerjaan yang lebih baik... Selamat tinggal dan terima kasih buat TM Berhad dan KKLW, jikalau ada rezeki lagi kita akan bertemu lagi.. Yang baik akan ku dijadikan teladan, yang kurang baik akan ku dijadikan sempadan... Walaupun sedih tetapi hidup harus diteruskan.. Masih ada banyak rezeki Allah di muka bumi ini... 

p/s : berusaha dan terus berusaha... credit to abah, mak, ubaidah dan friends kerana sudi mendengar luahan perasaan dan memberi semangat kepada ku... terima kasih banyak2... =)

0 comments:

Catat Ulasan