follow me =)

Rabu, 14 Mac 2012

hadiah

pursuit of happiness
Alhamdulillah.. Hari ini aku dapat tiga hadiah dari pihak yang berlainan... Yang pertama dapat hadiah daripada ex-office KKLW kerana telah tamat kontrak huhuhu... 

kenangan drpd KKLW
Yang kedua pula si dia belanja barang dapur hehehe.. mula nya nak pinjam duit je sebab atm tak boleh nak kuarkan duit dan untuk beli barang mandian je.. tapi dia siap pelawa tak nak beli barang basah ke.. aku pun ambil je la mengikut bajet aku.. aku ambil barang simple-simple yang senang aku nak masak hehehe seperti naget, sayur, telur dan juga beras.. Sekali dia hendak belanja pula, alhamdulillah =)...  Dah duduk dua org ke kat umah, nak masak pun macam takde mood (macam aku rajin masak je heheh).. kebelakangan ni aku selalu masak sayur sup or tom yam.. terpengaruh rakan serumah dulu 'ila' heheh.. Ok.. Yang ketiga pula emmm..aku tidak boleh kongsikan dalam blog aku ni hehhee.. maaf ye =)..

p/s : Syukur kepada-MU terhadap apa yang telah Engkau anugerahkan.. Semoga ia berkekalan sehingga akhir hayat ku... amin... =)

1 ulasan:

  1. jadi teringat saat kecil dulu mendapat hadiah pertama kali saat ultah yg ke 5

    BalasPadam