follow me =)

Isnin, 5 Mac 2012

tree steak house

kad tree steak house

Selama kami pergi makan petang atau lebih manis dinner bersama di tree steak house... Sudah lama hendak pergi makan disana tapi asal pergi je mesti tutup.. Mungkin bukan rezeki aku lagi tu.. Semalam tidak tahu hendak kemana, jadi kami buat keputusan untuk makan disana kerana kami sangat lapar.. Kedai buka pukul6 petang sehingga 12 malam tapi kami sampai 15minit awal dan kedai itu sudah ada beberapa pelanggan.. Jadi kami decide untuk masuk dan buat pesanan... Aku pesan piziola chicken chop (kuahnya ditumis dengan bawang) dan dia pesan bakau '..' (lupa pulak nama dia tp gabungan lamb dan beef, kuah pun 2 jenis). Air pula aku pilih jus apel dan dia pilih nescafe ais.. Ok rasa pula, aku rasa aku punya emm..bolehla sebab aku tidak suka bawang.. tapi dia punya lagi sedap.. Kandungan dia memang mengenyangkan.. Harga pula, semua sekali RM43.. Secara detail tu aku takde sebab resitnya hilang huhuhu...

Kalau hendak ke sana boleh guna jalan MRR2.. jalannya terus sahaja dan kedai dia disebelah kiri jalan.. Kedai dia betul-betul tepi jalan di sungai buloh... Alamatnya seperti kad di atas. Boleh buat tempahan meja juga (booking).. Kedai dia tidakla besar seperti restauran tapi selesa...

Oh yea.. terlupa satu makanan iaitu blueberry cheese cake.. Sedap sangat-sangat.. harga agak mahal bagi aku iaitu RM5..

cheese cake

piziola chicken chop

sedia untuk makan =)

ini dia yang lupa nama makanan tu =)

ehem..ehem.. control nampak =)...
noted : thanks kerana belanja saya =).. lain kali boleh belanja lagi hehehe =)... selepas makan, kami pergi tengok wayang...

0 comments:

Catat Ulasan