follow me =)

Rabu, 18 Januari 2012

rawat kereta ku~~

lama aku simpan cerita nak di tulis dalam blog ni.. Nak cerita mengenai kereta aku pakai.. Kereta aku nak kena tukar timing belt dan absorber depan belakang, maklumlah dah nak hampir 10km aku berjalan... Habis duit bonus aku... tapi aku tak kisah kerana kereta sudah banyak berjasa pada aku.. Aku service kt puchong.. Agak lama jgkla aku menunggu... cuba bayangkan dari jam11 pagi sampai jam6 petang kot... hanya org yang bersabar je sanggup menunggu... Nasib aku dengan ubaidah, takdela boring sangat.. ada yang meneman... Lepas service tu kami terus pergi layan wayang... Antara sebab kenapa aku menunggu lama ialah absorber lambat hantar... dah la lambat hantar, pastu salah hantar plak.. kasi absorber kancil plak.. kena la tunggu lagi.. sabar..sabar..sabar je la...

oh..kereta ku~~

terus menunggu~~

kereta lagi ~~
Jumlah penukarkan timing belt dan absorber jenama KAYABA sebanyak RM550 termasuk kos upah... tak taula ok ke tak dengan harganye... semoga kereta aku tak meragam~~ i love JKU + ubaidah =)..

0 comments:

Catat Ulasan