follow me =)

Selasa, 31 Januari 2012

kerana terlalu mengantuk~~

Semalam aku ada meeting... Meeting selepas makan tengahari so paham-paham je la akan berasa mengantuk, tambahan pula malam sebelum meeting tu aku tak boleh nak tidur.. Pukul 2 baru aku boleh tidur.. Dalam meeting tu, tiba-tiba nset aku berbunyi menandakan aku terima SMS.... Aku pun baca dan jawab sms tersebut dalam keadaan menahan mengantuk dan konfiden.. so akhirnya begini jadi nye~~~>

XXX : Slm. Cik puan khusus pemprosesan bla bla bla... minta tolng bla..bla..
aku : Mkihxuxjfkkmcm
XXX : Tak faham
aku : Kuksus ixmula lg. Pun. Y.

Selepas abis meeting, biasala mata pun segar la kan.. jadi aku pun tengok semula msg aku tu.. Bila aku baca, aku tergelak+senyum sendiri... hehehe=)..

p/s : minta maaf ye pada 'XXX'... tidak sengaja jawap cmtu =)

0 comments:

Catat Ulasan