follow me =)

Rabu, 18 Januari 2012

9 Januari 2012 di awana kijal~~

thank 4 the gift.. syukur alhamdulillah...
Alhamdulillah, sudah 27 tahun aku melihat dunia... banyak pengalaman yang aku lalui samada pahit, manis, masam dan masin.. Pada tarikh itu pada tahun ini adalah lebih gembira dari tahun lepas yang aku lalui walaupun aku berada di awana kijal di atas sebab tugasan kerja.. semoga kegembiraan aku ini berterusan di samping aku tidak lupa bersyukur pada-Mu... Di hari itu juga, buat pertama kali dia menyanyikan lagu besday kepada aku =)... aku sangat hepi walaupun dia tiada di sisi... dia tidak romantik tapi kalau ada kejutan, mmg membuatkan aku tak tidur malam sambil tersenyum~~

"Happy birthday to you.. happy birthday to you.. happy birthday to s*ggg, happy birthday to youuu"
makan kek strawberry di awana kijal~~

twin sharing awana kijal

kolam renang ~~

permandangan dari bilik ku~~
p/s : thanks wak hadiah yang tak di sangka  itu =)... Terima kasih kepada kawan2 yang wish besday... doakan semoga aku berbahagia dan murah rezeki~~

0 comments:

Catat Ulasan