follow me =)

Jumaat, 31 Ogos 2012

SHRMZB

1 hari di Hari Raya~~

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin.. Mungkin trend sekarang dalam laman-laman sosial => SHRMZB...

Apapun, kami mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin =).. Halalkan makan minum kami...



Hari sabtu sebelum naik cuti, kami sekeluarga pergi ke pekan untuk melawat akak aku yang dah bersalin dua hari sebelum raya sambil-sambil berjalan raya.. 

ini dia Muhammad Abdullah Asyraf

Tahun ini aku beraya di rumah saje, menanti kakak-kakak dan abang-abang balik beraya maklumlah masing-masing sudah ada keluarga sendiri.. Selalunya malam raya kami akan balik beraya di Melaka.. Tengahari Hari Raya pertama pula kami pergi beraya ke Negeri Sembilan pula.. Macam gitu la tiap-tiap tahun kami beraya.. Sekarang perubahan berlaku dalam keluarga aku pula, beraya di rumah sendiri.. Dalam masa yang sama pula atok aku tidak berapa sihat, jadi kalau nak berjalan pun tak boleh jalan jauh-jauh sangat.. Kebetulan kami beraya di Pekan tu, PM ada buat majlis HR.. So kami pun pergilah serbu sekali hehheh =)... Punyalah orang berebut-rebut beratur nak duit raya dengan kuih raya.. siap leh beratur dua tiga kali hhuhuuh... Ni la hasilnya =)..

siap ada gambar lagi tu =)

persembahan oleh para artis

selepas abis collect ape yg patut heheh =)

banyak tu kumpul =)


welcome...
orang jual emas celup pada malam raya.. Ramai juga yang beli.

M-day ~~~

noted : Kemungkinan ini raya terakhir aku sambut as a 'single' =).. InsyaAllah...

0 comments:

Catat Ulasan