follow me =)

Isnin, 31 Januari 2011

Gong Xi Fa Cai!!! =)

Dear Blogger, 

Tidak lama lagi rakyat malaysia akan menyambut raya cina... Thanks for this perayaan kerana aku dapat bercuti dirumah.. Hari selasa pagi aku akan balik kampung hoooreeyyy... Sudah lama aku tidak melihat rumah mak aku.. mesti ada perubahan di rumah =)... Aku sangat teruja untuk balik kali ini kerana ingin melihat anak buah ku.. Mohd Haniff Iman kalau tidak silap namanya=)..

Di pejabat ku tidak ramai yang kerja, maklumla hari selasa cuti wilayah... So masing-masing mengambil cuti seminggu dari hari ini sampai hari ahad.. Cuti yang di tolak hanya dua hari sahaja.. Sangat berbaloi2 =).. Aku pulak cuti hari rabu sahaja kerana hari isnin, mybe akak aku tidak balik lagi dari kuantan... Mak dan ayah aku akan bawa akak aku berpantang di rumah kota tinggi... Terjaga sikitla makan minum akak aku.. Kalau duduk di rumah kuantan, tidak ada sape pun yang boleh jaga.. bahaya juga tu...

Tahun Baru Cina inii juga, ramai kawan2 aku yang akan mendirikan rumah tangga.. Kepada aida, wana, lia dan juga maliza - selamat pengantin baru!!! =)... Semoga berbahagia sampai ke anak cucu... Semoga diberkati =).. Congratulations!!!...

Selamat Tahun baru cina =)... 

notakakiku : ptg ni aku nak angkat peti ais plak... yeyyy..dah ada petiais... tinggal mesin basuh sahaja yang perlu dicari.. =)

0 comments:

Catat Ulasan