follow me =)

Khamis, 17 Februari 2011

pening + berdebar...

Dear Blogger,

Kerja..Kerja..kerja Perlukah aku mencari kerja??
Menyesal dengan tindakan 1 tahun lepas??
Ya dan Mungkin tidak... Aku yakin, ada hikmah disebalik kejadian.. Dengan kesunggah aku berkerja semoga aku di berkati dan di murahkan rezeki.. semoga ada sinar2 harapan dan keajiaban untuk aku dan juga kawan-kawan aku.. Banyak ura2 pasal keje aku sekarang ini.. Ada negatif dan ada positif.. Pening aku memikirkannya walaupun muka nampak selamba hhuhuhuuhu.. Rezeki..rezeki... Waktu ini,kerja aku sangat banyak... sangat banyak menerima panggilan dan juga banyak sangat minta maklumat..waaa...tensionnn aku..

Oh yea.. ni gambar rumah sewa aku..




rumah baru ku=)


Time to pindah =)
notakakiku : berdebar??? urmm..tiap2 ari berdebar kot...

0 comments:

Catat Ulasan