follow me =)

Rabu, 23 Februari 2011

temuduga M41 vs temuduga J41

Dear Blogger,

Tamat sudah aku menghadapi interview untuk M41 dan J41... Adakah aku akan melalui perkara yang sama lagi (temudugaan) ini lagi atau setakat ini sahaja??? Segala-galanya ku berserah pada Tuhan. Semoga rezeki aku di M41 atau J41... Apa yang aku harapkan ialah lulus temuduga J41 kerana tidak perlu jalani ujian apa-apa lagi selepas itu.. Tapi jikalau rezeki aku di M41 aku lagi suka =)... Tapi jika dua2 tidak menyebelahi aku, aku kena cari kerja lain jawabnya..

Result di jangka keluar pada 3 Mac 2011 dan juga 23 Mac 2011... All the best 4 all my friends... Semoga mendapat berita gembira dari keputusan itu... Aminnn...

Notakakiku : Emak baru lepas call nak suruh jahitkan baju =).. Practices make perfect + kerajinan yang banyak...

0 comments:

Catat Ulasan