follow me =)

Isnin, 19 November 2012

selamat ye...

gambar ni yang aku suke =) ..... kami sama tak?? =)

Selamat pengantin baru =)
Selamat pengantin baru.. InsyaAllah, akan datang kami pula akan duduk di kerusi =).. Semoga berbahagia... p/s : kaler tema yg sy suke.. PURPLE !! =)

notakaki : Seronok dapat berjumpa family awk =).. walaupun dah lama kenal, tapi baru sekarang dapat berjumpa lebih dekat lagi... alhamdulillah=)... Saya tengok muka awk berseri-seri.. tersenyum sepanjang majlis tersebut =)... marilah kite berdoa bersama ye =).. 

4 ulasan:

  1. aku siap tunjuk kat opismate aku suh komen sama x...hehe...dia pun kate sama...yg ddk tunjuk gg...yg diri sym meleret...hehe...pe2 pun smoga akan tiba harinya juga dan bbahagia sentiasa utk korg...

    BalasPadam
    Balasan
    1. a'a ek.. baru perasan hehhhe...
      pape pun thanks sila.. doakan aku ye =)

      Padam
  2. hiihi..bilenyer nk naik pelamin??

    BalasPadam
    Balasan
    1. ehhehe...tu dah naik tu =).. insyaAllah.. doakan kami k =)...

      Padam