follow me =)

Selasa, 13 November 2012

tong..tong..tong...

tong gas
Kenapa tiba-tiba nak naik hangin dengan aku a.k.a baki org rumah yg lama =).. Semua barang dia nak amik.. Tak kisahlah nak amik ke tak tapi btau la kite yg duduk rumah ni.. at least tak la terbantut aku nak masak huhuhu.. tapi takpe, gagahkan juga g beli TONG GAS... 

Tiba-tiba je nak masam muka dengan aku.. apa salah aku.. takkan sebab aku duk sni lama ko tak puas ati kot.. takkan aku naikkan sewa rumah ni ko rasa tak puas ati.. Aku naikkn sewa rumah ni pun ada sebab.. Bil api air tak jangka brape byk dalam sebulan.. so amikla purata.. kalo terlebih bayar akan di bawa ke bulan depan.. Barang dapur pula mesti kena beli.. minyak masak, gas masak, sabun basuh pinggan dll... Duit bulanan pak guard kena juga bayar.. lagi duit maintanance mesin basuh dgn peti ais kena amik kira juga.. yela, kita tak tau org tu pakai barang mcm mane.. nnti dah rosak, at least adala duit nak baiki.. takkan dh rosak baru nak mnta duit utk baiki.. mestila lari bajet diorg dan juga aku.. klu ko nk bayar kan takpela jgk =)...

p/s.. Sila luahkan apa yang tidak puas hati.. OK???

2 ulasan:

  1. waa..macam pengalaman saya duk umah sewa time belajar dulu...tapi skarang sy lebei selesa sewa sesorang..hati xsakit..n boleh buat ape2 sahaje..

    www.bilainginberbicara.blogspot.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. biasala klu duk umah sewa ni..
      tapi bagi sy, klu duk umah sorg2 boring plak hehhe =).. klu ramai2, da pengalaman suke duke hehehe =)

      Padam