follow me =)

Isnin, 5 Disember 2011

signature R.A.M

Pesta Buku
Karangkraf, Shah Alam
4 Disember 2011



Yeyy.. akhirnya aku dapat juga signature menulis novel Ramlee Awang Murshid... Panjang juga nak beratur dan lama jgk nak tunggu RAM sampai =).. Pape pun aku dapat jgk signature dia... Kt pesta tu aku beli novel fiksyen 302 (keluaran terbaru) dan novel hatiku di harajuku... Aku tgh cari satu lagi novel iaitu cinta sang ratu tapi takde pula kt situ.. abis cetakan katanya... Selain novel tu jgk, aku tgh cari novel lama RAM tp bukan under alaf 21... Tajuk dia Igauan maut, anugerah pertama dan pei pan. Ketiga-tiga novel tu mungkin tidak ada cetakan semula lagi... Haraf-haraf adalah cetakan terakhir kerana aku dengar ramai yang masih mencari-cari novel tersebut.

beratur untuk dapatkan signature RAM

tgh tandatangan tu...


aku dan RAM

signature RAM~~




0 comments:

Catat Ulasan