follow me =)

Sabtu, 8 Oktober 2011

pesta buku~~ makan-makan~~ majlis mas~~

jumaat ~~

pergi ke maeps ada "big bad wolf book sale".. ingatkan sale yang macam biasa-biasa saje... tapi bila tengok harganya giler murah.. sebuah novel hanya rm8.. Aku ape lagi, belila ape yg aku rasakan macam best.. maklumla aku ni jarang baca novel english.. sesiapa yang suka baca novel english memang heaven la.. tapi kena cari dengan cekal hati sebab terlalu banyak novel dan orang. Buku untuk budak-budak pun ada juga dalam 5 ringgit... buku mahal pun ada juga dalam rm60 iaitu buku ala-ala buku ensiklopedia...

buku yg perlu aku baca...

beli sebb cover yg lawa hheheh

gift to u...

hasil tangkapan


malam pula aku pergi ke danau kota untuk membeli cover nset aku. Sanggup tu aku pergi beli jauh-jauh sebab kedai tu jela yang jual cover nset yang murah iaitu rm5 semua jenis... Jadi aku boleh beli banyak kt situ.. Sebelum balik, kami makan tutti fruity~~ nyum..nyumm... sedappp..=)

nyummm...



sabtu ~~

Selamat pengantin baru buat kawan aku 'bff' mashira... aku pergi dengan housemate.. kami bertolak awal sebab hendak lihat majlis nikah sekali. Jadi kami bertolak dalam jam8.30 pagi.. Selepas itu, majlis bersanding pula.. Setelah puas bergambar kami pun balik... Sebelum itu, kami singgah di ioi mall untuk berborak-borak sebab dah lama tak borak dengan ayu... 










0 comments:

Catat Ulasan