follow me =)

Ahad, 6 Januari 2013

Try fullhouse

Arini aku kuar makan di fullhouse sempena awal tahun dan insyaAllah dpt keje tetap.. Tengah tunggu surat tetap je ni..semoga cepat aku dpt dan di naikkan sdkit gaji amin.. Mklumla company kede...t, klu dpt naik gaji tu kira syukur sgt2 la.. Xpela, da sbb jugk aku still lg dgn compny tu walaupn aku rs xde binefit langsng kt pekerja2 dia... Kepada bos2, jgn terlalu brkira terhdp kebajikan pekerja2... klu kte xberkira, insyAllah tuhan pun akn memberi rezeki berlipt kali gnda :)..

Alhmdll, smpi juga dia kt sni... Semoga thun baru ni akn lbh kuat semngt tuk mnjlni kehidupan di dunia dan juga bekaln tuk akhirat...

Ok..klu nk kuar msti da tujuan. So tujuan aku kuar sbb nk beli ksut.. Aku rs ksut ni plg skjp aku pki dh rosak.. Mungkin sbb xthan kena air..

Umm..pasni kena cr tujuan lg tuk kuar bersma hehhe:)... Bye...

0 comments:

Catat Ulasan