follow me =)

Selasa, 31 Julai 2012

dugaan

"Ya Allah aku mengharapkan yang terbaik dariMu untuk aku dan dia "


Ya.. Dugaan hanya pada orang yang mampu.. Yakin pada Allah yang kita mampu untuk mengatasi segala dugaan yang diberikan... 

Semenjak selepas aku di risik, terlalu banyak dugaan yang aku terima.. Tidak terjangkau dek akal fikiran yang aku akan di duga seperti ini... SubhanAllah...  Kesan dugaan yang aku terima ini membuatkan aku lebih dekat pada Tuhan... Alhamdulillah.. Lebih memerlukan-Nya dari segala-galanya.. Allahu Akbar.. Hanya ingin yang terbaik untuk kami dalam keredhaan-Mu.. Semoga kami lebih kuat semangat dalam mengharungi kehidupan sebagai seorang Muslim dan Muslimat...

p/s : Aku bersyukur dapat mengenalimu kerana banyak yang aku pelajari dari mu samada baik atau jahat.. Pengalaman yang tidak terhingga.. Semoga aku tabah menghadapinya.. Semoga kita disatukan dengan izin Allah... i love u =).. 




0 comments:

Catat Ulasan