follow me =)

Khamis, 30 Disember 2010

Debaran~~

Dear Blogger,

Saat debaran sangat mendebarkan... Aku berusaha sedaya upaya dan semoga aku dan kawan-kawan berjaya bersama... Semoga rezeki berpihak kepada aku dan kawan2 aku...
~~all the best guys..

Saat debaran berganti kepada kegembiraan kerana aku dapat kuarters di presint 17.. Harap2 kuarters kt situ ok sbb sebelum ini kuarters tersebut telah didiami oleh orang... Apabila dia keluar, aku pula menggantikannya... Tak sabar rasanya hendak pindah ke rumah baru... emmm...pindah rumah lagi =).. Tapi nak angkat barang tu yang tak larat tu.. penuh satu kereta plus plus lagi... huhuhu...

Hari isnin aku kena ambil surat tawaran kuarters.. Kena bayar deposit.. Bulan dua baru boleh duduk rumah tersebut sebab masih dalam baik pulih... Harap baikpulih tersebut on the time la. Kalau tidak, tidak tahula mana hendak letak barang2 aku dan kawan2 aku nie...

Hari Selasa aku interview pulak... Semuanya debaran bagi aku.. 

nota kakiku : all the best... semoga aku mendapat rezeki untuk kerja sebagai permenant... Kawan-kawan TM sudah permenant tapi aku masih 50-50 =(.. Skim yang tidak memikirkan masa depan rakyat langsung...

0 comments:

Catat Ulasan