follow me =)

Isnin, 22 Jun 2009

TiDaK ku SanGka....

Ari jumaat aku takde keje nk wat.. duk melepak je kt umah.. malam tu aku try format komp guna winXp plak, nk try2 format huhuhu.. tgh2 format, ada error plak ~ redundant cycle~ ape kejadah error tah aku tak tau.. tp aku rs cd yg rosak so tergendala la aku nye laptop.. sian laptop aku, tak leh nk wat ape, just mnta pnjam cd dr faizal je.. Sok nye aku g la umah faizal amik cd Xp..
Otw g umah faizal, nset aku berbunyi ~nmber tak di kenali~.. aku angkat la.. rupe nye dr TM.. dia cakap " tahniah! anda berjaya interview, sila dtg ke pej tgkt 10 selatan tuk amik borng tawaran, anda juga kene dtg induction selama 3 mggu di multimedia kolej KL"... Syukur alhamdullilah, dpt juga aku keje, walaupun gajinye kecik and contract tp aku syukur sbb nye aku tau dr aku siapa hehhe... Aku mmg tak sngka aku leh dpt keje tu sbb nye time interview aku rs aku la yg paling skit bg keterangan n ramai yg berkebolehan n berkerja... So time org tu terng2 kan sal keje ni aku tak amik pusing sgt sbb dgn yakin aku mmg tak dpt.. Tp mybe ni rezeki aku rsnye tak pun ramai yg menolok bila dh dpt maklumla gaji keje pastu contract plak.. aku ni tak kisah sbb nye nk merasa alam pekerjaan la katakan hehehe.. agak2 tak best keje, aku smbung la master n Phd trus heheheh....
Emm.. mmg tak terduga rezeki tuhan.. Rs takut pun ada nk keje nie huhuh.. Kwn2 doakan aku tahan dugaan keje ye.. n aku doakan semoga kwn2 aku dpt keje lg bagus dr aku.. n jgn lupe blanje aku kalo dh dpt keje hehehehe...
Title job : Technical Executive ( ala2 technician kot) ~ TM
Gaji : RM1xxx (tak brape ingt time org tu terangkan sal keje hehe)
Contract : 1 year ( kalo bagus akan serap jd permenant tp da byk peringkat tuk dptkan sokongan)

0 comments:

Catat Ulasan