follow me =)

Ahad, 17 Mei 2009

skp vs 3p

emmhhh...dah lama tak tulis kt blog nie.. takde mud nk tulis sbb nye penat..penat..penat.. kebelakangan ni terasa mls melanda diri aku... mybe sbb dh nk abis blja.. so nk pk relax je hehehe..
thesis aku alhmdllh, dh aku anta.. tu pun anta ari isnin.. kwn2 aku anta ari rabu n khamis, aku je yg anta ari isnin.. tp aku ingt aku la yg plng lmbt anta thesis, rupa nye ada lg lmbt dr aku.. tu terpulng la pd supervsor.. mane yg baik, mane yang strict, mane yang skema hehhe(minta maaf ye lect2 heheh)... Di sebalik tu, abe aku dh anta thesis, alhmdllh sempat juga dia abis kan project dia tp tak tau la leh leps ke tak (ni kata dia la(",),bkn aku yg ckp hehehe)...


Hari rabu petang pukul 4 lbh kurang.. aku trime panggilan telepon dr skp pengambilan pelajar... aku di btau, yg aku di trima keje sebagai skp(skim khidmat pelajar) n leh mula kje sok(khamis).. tp petang tu jg dlm kul2, aku dh g dafta 3p.. so aku trpakse wt pilihan samada nk g skp or 3p(program pentauliahan professional).. kalo aku g 3p, aku dpt pengalamn jd skp tuk pengambilan pelajar dan juga dpt gaji(1jam rm4..okla tu kan)... kalo aku g 3p, aku dpt tmbh pengetahuan aku dlm bdg komp, lagipun aku ni dlm bidng komp, so ada juga faedah kalo aku g 3p.. yg tak bestnye, kursus 3p ni, klu tak lulus tak dpt sijil n just dpt surat attendent jek.. emm cm tak bebaloila plak klu dpt sijil attndnt jek... Tak tau la leh lulus ke tak.. SSSOOO selepas lama aku berpk+mnta pendpt kwn2, aku wat keputusn yg aku g 3p..walaupun aku sedih tak dpt g skp tp aku kene trima yg aku kene pilih antara satu... keje skp tu aku bg kat kwn aku,mas...
Ssh tul aku nk wat keputusan.. pape pun gudluck to me heehhe

0 comments:

Catat Ulasan