follow me =)

Sabtu, 23 Mei 2009

bErKELaH Di uLu YaM...

Yahoo!!.. hari ni aru baru lepas g mandi manda kt ulu yam (dah lama merancng, aru dpt g arini) ...bdk2 umah kitorng+kwn klas je yg g (aku, ayu, jem, erny n moci). just 1 kete jek.. walaupun skit tapi besttt!!!... Kitorg pagi2 msk ns lemak tuk bekalan di sana nnti.. ayu plak bw sandwich+bebola dr umah.. dua2 makanan sedap (hehe puji dr sndr plak hehe)...

Time sampai kt sane, kitorg snggh kt empangan.. sgggtt lawa permandngan nye.. nyaman... Pas bergambar, kitorg g mandi plak.. kt situ dh kene bayar plak.. RM1 tp tandas n tempat bersalin pakaian tetap kotor(apa guna nye byar rm1 tu?!?)... pas smpai k tpt yg best sg nye, kitorg pun makan dulu(sarapan sandwich+bebola).. pastu mannnddiiiii!!!!
Masa mandi2, aku rs bdn aku len macam.. aku nek la ke atas, jap lg tngn kaki n muka aku bengkak2 ala2 gegata tp tak gatal.. pas dlm 10 mnt, aku mengigil seluruh bdn huhuhu.. penat sih melayan kegigilan aku.. yg len g berendam lg, tinggl aku sorg2.. boring sih tp ok la duk2 makan angn n cuci mata.. Tp tetap tak puas mandi berendam..

Gmbr tak sempat nak upload.. nnti dh ada gmbr nye aku upload.. Dlm kul2.15 kitorg bergerak balik..

2 ulasan:

  1. aku x transfer2 lagi gmbo hihihi...
    teringat siti mengigil..ish ish...kesian..tak tu la apa punca..

    BalasPadam
  2. tanpa nama = jem..hehehehehhe
    ct allergic ke..huhuhuhu...bile leh g lagi ey..huuhuh...dpt g berkelah ke..mmg terbaik arr...mandi air terjun..

    BalasPadam