follow me =)

Khamis, 2 April 2009

FINAL YEAR PROJECT.............

lama tak tulis blog.. bz je kebelakangan nie... arini aku dh anta tech paper kat coordinator aku,pn kama azura..tah brape kali aku turun naik ke blk dia.. asl g jek, dia takde.. smpai ke ptg aru la ada.. ada klas la kot..kepada kwn2 aku yg blum anta tech paper, semoga berjaya menyiapkan nye.. chayok2!!.. aku doakan korg sama berjaya...
td pg klas eis kira markah tuk test.. perhh..teruk sih test aku.. tak tau la leh lps ke tak akunye eis nie.. aku rs aku la markah pling rndah.. kalo ats 10 takpela jgk ni..... ish2..sdh sih.. napela aku truk sgt dpt mrkh tu.. test 2 ari isnin ni plak.. harap2 leh membantu akunnye markah tuk test 2... sedih siot, tak pernah aku dpt markah serendah tu..ehhh..ada2, aku pernh dpt markh serendah tu time aku diploma subj fizik.. tp fizik ada 3 test so leh la cover.. ni dua test jek, cm susah jek.. ms fizik tu aku rs down gila2 maklumla dpt mrkh kurng 10 rsnye, time tu aku mmg takleh nk jwb sbb aku blurrr.. tak tau la knp.. tp lect aku bg semgt kt aku, so test 2 aku cuba sedaya aku.. alhmdullh aku dpt markh tinggi.. harap2 subjct eis aku pun cm tu la jgk..
ari sabtu ni ada mpg huhu.. tak sabar nk g.. nk amik gmbr puas2.. maklumla.. time cmnila kita leh melawa n amik gmbr semua kwn2 seperjuangan kita..
lepas mpg, kena study plak.. tuk eis ngn unix.. emm buat yg termampu jek la.. tak larat dh nk study..huhuhu..

0 comments:

Catat Ulasan