follow me =)

Rabu, 8 April 2009

DinNeR mPG 2009

Hari ni ada test unix.. tak abis blaja lg, asyik duk lyn internet jek.. asl study je ngntuk, tu yg sempt tulis blog nie..

Ari jumaat aritu aku abis test eis.. so far, alhamdullah.. aku jwap ada sedkt keyakinan.. harap2 boleh cover tuk test 1 aku.. n harap2 en aku terang ati supaya senng bg markah kt aku n kwn2 aku..

Hari sbtu, aku n kwn2 aku g Hotel Quality.. ada Dinner MPG tuk yg studnt last sem.. kitorg bersiap dr kul 7.30.. smpai kul 8.30 aru siap.. lama tul.. maklumla nk makeup2 lagi.. thankz for mas sbb makeup kan kitorg.. kalo dia takde, tak makeup la nmpaknye heheh.. malam tu ujan plak.. perhh..ada guruh lg.. apa lg,kitorg redah jek..nasib da payung, kalo tak mesti cair makeup aku..

ni ada gmbr aku n kwn2 aku.. tgk laa...




ni pakaian aku ms nk g dinner.. cute tak?? heheh


ni time nak makan.. sapela tu tak sabar nak makan..



my friends...









cuba tgj btul2..sape tu.. semua tu dpt anugerah..
paling kiri...anugrh sibuk-sibuk ...anugrh jejaka melayu terakhir.. ..mpp..dekan.. anugrh cekmekmolek... anugrh ppuan melayu terakhir...anugrh ppuan anggun... anugrh jejaka tampan..

aku salah satu dr diatas hehehe


1meja tak termasuk bdk laki...








0 comments:

Catat Ulasan