follow me =)

Jumaat, 4 November 2011

terbang~~

flying with wing~~
Yeyyy!! akhirnya dapat juga aku fly ke Negeri sabah di tawau... Tawau sebuah bandar yang kecil ala-ala rompin.. Paling aku suka semasa di dalam kapal terbang, aku dapat melihat permandangan yang indah iaitu saliran yang sangat unik.. penampatan yang sangat unik juga... dan juga susun atur pokok-pokok yang menyebabkan aku mengagumi kekuasaan-Nya.. Aku tak berapa cukup masa untuk jalan-jalan di sekitar tawau.. Cuma pergi berjalan-jalan sambil membeli cenderhati.. Barangannya di kira murah juga berbanding di semenanjung ini...Bahan mentah seperti ikan bilis pun murah di sana.. Di sana pula terkenal dengan amplang, sup payau.. Aku pergi 2 hari semalam... sangat best dan seronok walaupun pergi melaksanakan tugasan yang ditugaskan.. Semoga aku dapat pergi lagi.. mungkin berdua dengan si dia.. miss u so much.. =)..

amplang

belmont marco polo hotel

0 comments:

Catat Ulasan