follow me =)

Jumaat, 25 September 2009

~~1 hari di hari raya~~

Raya Sudah datang kembali...
Ramai yang bersuke ria dan ada yang bersedih...
Aku plak cuti sehari saje maklumla takde cuti...
So ari selasa dah balik umah sewa...
Housemate tak balik la, so tinggal aku sorg...
Nasib abg aku ada, so dia teman kan aku...
pastu ari rabu aku g dating..

Dah lama rasanye aku tak g dating...
Rindu makin bertaut sampai la kemuncak hari rabu hehehe...
Terlerai sudah rindu di kalbu huhuhu...
Hari khamis aku g keje...
Kt opis tak ramai yg keje...
Semuanye tgh bercuti raya lagi...
Aku duk opis menanti kawan2 ajak datang beraya...
Bila dan bila...
Ok la... Selamat Hari Raya...
Semoga kehadiran Bulan Syawal ini melembutkan hati kita supaya dpt memaafkan sesiapa saja... amin..amin..amin..

0 comments:

Catat Ulasan